Home » , » Gigil lihat mayat berkecai

Gigil lihat mayat berkecai


“Saya menggigil melihat tiga lelaki berlumuran darah bergelimpangan di atas jalan raya dengan beberapa anggota badan mereka hancur.

“Namun saya memberanikan diri menghampiri mangsa dan cuba mendapatkan kad sim daripada telefon bimbit masing-masing untuk memaklumkan keluarga serta kenalan mereka.

“Ketika itu saya mendapati dua daripada mereka meninggal dunia manakala seorang lagi masih nyawa-nyawa ikan,” kata Riduan Abdul Rashid, 31, saksi kemalangan maut di Kilometer 20 Lebuh Raya Pasir Gudang, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 7.30 pagi, dua penunggang motosikal Mohd Nazrin Kahar, 38, yang bekerja sebagai pemandu lori dan tukang kayu Lam Khoon Yen, 54, meninggal dunia di tempat kejadian manakala pekerja swasta dikenali sebagai Tan, 40, cedera parah dan kini menjalani rawatan kecemasan di Hospital Sultan Ismail (HSI) apabila motosikal ditunggang mereka menuju Pasir Gudang dirempuh sebuah lori pasir dari arah bertentangan.
Menurut Riduan, ketika kejadian, dia dalam perjalanan ke arah sama berhampiran jejambat Taman Daya dan berada 10 meter daripada ketiga-tiga penunggang motosikal berkenaan.
--Hmetro
Share this article :

Catat Ulasan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Today Now - Today News Online - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger